Veel gestelde vragen

Bestelling:
Je hebt je bestelling gedaan en wat nu? Wij van Meesie streven ernaar om binnen 7 dagen, nadat de betaling voldaan is, je bestelling te verzenden. Mocht een item toch onverhoopt niet op voorraad zijn, met een winkel, een webshop en unieke items kan dit natuurlijk een keer gebeuren.. wat een pech..(sad face) dan mailen wij je dit zo snel mogelijk. 

Betaling:
Heb je betaald via Ideal? Top! Nog niet betaald, want je wilt graag zelf het bedrag voldoen per bank transactie? Geen probleem. Je mag het bedrag overmaken op rekeningnummer: NL18ABNA0511519648 tnv Chapter 2 ovv je ordernummer. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen, gaan wij voor je aan de slag.

Verzending:
Al onze sieraden en pakketten worden verstuurd met Track & Trade via DHL en DPD. Check je mail (en je ongewenste mail) om je bestelling te volgen. En dat is super belangrijk lieverd, want wanneer je de bezorger gemist hebt, ontvang je geen “niet thuis” briefjes meer in de bus, maar een mail. Let op: wij ontvangen geen melding hiervan, je bent zelf verantwoordelijk om je bestelling te volgen en op te halen bij een afhaalpunt! Je bestelling blijft na de mail 7 dagen op het afhaal punt liggen. Wanneer je bestelling bij ons wordt geretourneerd (door niet afhalen van je bestelling) en wij deze opnieuw gaan verzenden, zijn wij helaas genoodzaakt om nogmaals de verzendkosten te berekenen. Onze kaarten en posters A4 formaat worden verzonden via Postnl brievenbuspost. Al zouden wij graag alle bestellingen persoonlijk en met een dikke knuffel bij je afleveren, helaas zijn wij afhankelijk van postbezorgers in Nederland en buiten de grens en kunnen dus nooit een bezorgdag garanderen. Houdt rekening met langere verzendtijd tijdens de feestdagen. 

Ophalen in de winkel?
Leuk, gezellig! Na je bestelling ben je een dag later meer dan welkom in onze store op de Lijnmarkt 42 te Utrecht. Wij zijn geopend van dinsdag tm zaterdag 11h00-18h00, zondag 12h00-17h00 en maandag 12h00-18h00. Alleen je naam is voldoende om je nieuwe aanwinst op te halen. Tot snel!

Retour:
Oei is je bestelling toch niet helemaal jouw ding? Wat jammer, maar pas du problem cherie. Stuur ons binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling een mail. Wij horen graag waarom je het item terug stuurt, maar is niet verplicht. Na onze mail conversatie zien wij je bestelling graag in de originele, zonder gebreken verpakking retour binnen 14 dagen na ontvangst. Let op! Je bent zelf verantwoordelijk voor je retour verzending. Zowel voor de kosten als voor de verzending itself. Een verloren of gebroken retour zending kunnen wij niet als retour aannemen. Zorg voor een track en trade nummer en dat je het item goed verpakt. Tippie van Flippie: sieraden in een dubbeltjes enveloppe en in het bijgeleverde doosje (het liefst in een extra doorzichtig zakje) Ons retour adres: Meesie, de winkel Lijnmarkt 42 3511KJ Utrecht Vergeet ons email adres: info@meesie.nl niet te vermelden voor het tracking nummer. 

Algemene voorwaarden:
Op al onze Meesie items hebben wij een garantie van 3 maanden. Let wel er is een verschil tussen “productie fouten” en gebreken door je eigen verantwoordelijkheid. Sieraden die gebroken zijn door bv blijven haken of verbuigingen, vallen onze eigen verantwoordelijkheid. Hoe zuur ook, wanneer je zelf blijft haken met eencadeau gekregen ketting en je trekt hem stuk, is dit geen productiefout. Wanneer je een beeldje laat vallen, is dit tevens eigen verantwoordelijkheid. Maar een ring waar de steen uit gevallen is (zonder dat de setting verbogen is) kan duiden op een fout van onze zilversmid. Handig is om je klacht te mailen naar ons zodra deze is voorgekomen. Mail wat er gebeurt is, foto’s van het euvel en je betaalbewijs (niet ouder dan 3 maanden, liefst de bon of een afschrift van de banktransactie) en wij nemen binnen 4 dagen contact met je op.